loading...
مقالات علمی دانشجویی
حامی بازدید : 18 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 

عنوان گزارش : کارآموزی رشته کامپیوتر

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : فعالیت اصلی کانون که مرتبط با رشته کامپیوتر می باشد عبارت است از ارائه خدمات کامپیوتری به اعضاء نظیر ارائه خدماتی مشابه کافی نت مانند استفاده از اینترنت، تحلیل طراحی ساخت و پیاده سازی سامانه های کاربردی نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای مرتبط. کانون قادر به انجام سایر فعالیت های آموزشی، مشاوره ای، همکاری در فروش و ارائه محصولات نرم افزاری میباشد و همچنین کارهایی مانند : عیب یابی سیستم ، ارتقاء سیستم ، نصب ویندوز های گوناگون ، نصب برنامه های راه انداز ، نصب تمامی برنامه های کاربردی ، تعمیر برخی قطعات سیستم و تایپ ب کمک اعضاء و همچنین برای اعضاء از جمله فعالیت های کانون میباشد.از مزایای کارورزی در این کانون این بود که همه روزها حتی روزهای تعطیل فعالیت داشتن و اکثر فعالیت هایشان در روزهای تعطیل بود زیرا تعداد زیادی از اعضا دانش آموزان و دانشجویان بودند که اجرای برنامه های آموزشی کانون در این زمان ها برای آنان مفید و قابل اجرا بود. دیگر مزیت این بود زمان حضور ۸ تا ۳ بعداز ظهر بود و این امکان برای کارآموز را فراهم می آورد که بقیه روز را صرف کارهای روزانه شخصی کند. مزیت دیگر این بود کارآموز اجباری بر حضور در روزهای پشت سر هم نداشت البته من به خاطر داشتن پروژه سعی کردم سریع این دوره را پشت سر بگذارم و همچنین در خود کانون یه وقتایی ک کاری برای انجام نبود آموزش ها و مطالب لازم هم برای کارآموزی و هم برای پروژه ام را آماده میکردم. یک مزیت دیگر این بود که بخشی از کارآموزی ام را به عنوان یک مدرس مشغول آموزش بودم و این باعث شد که من هم اطلاعاتی را به دیگران منتقل کنم و هم این که اطلاعات خودم یادآوری شود و هم این که فن بیان قوی تری پیدا کنم.هم چنین بخشی از کارآموزی با امتحانات ترم تداخل داشت که توانستم بعد از امتحانات آن را به پایان برسانم. ودر آخر این که فرم های کار آموزیم را به عنوان تمرین به کسانی که آموزش میدیدن دادم تا به عنوان تمرین آنها را درست نمایند.

حامی بازدید : 35 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 

عنوان پاورپوینت : جوشکاری فراصوتی

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : موج التراسونیک بطور طبیعی بخشی از صدای خفاشها را تشکیل می دهد حدود ۱۳۰ سال پیش شخصی به نام Rodolphkoling توانست ارتعاشات التراسونیک را تولید نماید . این علم در طی جنگ جهانی اول برای مواجه با زیر دریایی هایی که نیرو دریایی فرانسه را تهدید می کرد توسط پرفسور P.Langevin پیشرفت زیادی کرد . بطور موثر برای جوشکاری فلزات هم جنس وغیر هم جنس وهمچنین غیر فلزات با طرح اتصال روی هم استفاده می شود . دراین روش از روانساز یا فلز پر کننده استفاده نمی شود.

حامی بازدید : 48 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 

عنوان مقاله : تحلیل مرتبه دوم سازه ها تحت بار دینامیکی‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : موضوع اصلی این مقاله تحلیل دینامیکی مرتبه دوم سازه ها تحت بارهای زلزله است، که در حقیقت همان اعمال در تحلیل دینامیکی می باشد. یکی از راههای P-delta اثر در تحلیل دینامیکی، ملحوظ نمودن نیروهای P-delta اعمال اثر محوری حاصل از تحلیل دینامیکی مرتبه اول، ترکیب آنها با نیروی استاتیکی، بکارگیری روابط موجود در این زمینه و برآورد مقدار تأثیرات ثانویه است . وجود این نیروها، با تأثیر مستقیم در سختی مرتبه دوم عضوی، نتایج را تغییر می دهد و صورت عمومی معادلات کلاسیک ارتعاشی را دگرگون می سازد. اعمال ماتریس سختی مرتبه دوم استاتیکی به تنهایی به جای ماتریس سختی مرتبه اول در تحلیل دینامیکی، اثرهای ثانویه را به طور کامل نمی تواند ارائه دهد؛ زیرا ماهیت نیروهای محوری حاصل از بارهای دینامیکی با حالت عمومی بارگذاری استاتیکی متفاوت می باشد. در این مقاله تغییرات ماتریس های سختی عضوی و ماتریس سختی سیستم بر حسب زمان پیگیری و تفاوتهای میان دوگونه تحلیل دینامیکی آشکار شده است . از اهم این تفاوتها، علاوه بر تغییرمکانها، چرخشهای گره ای نیروهای محوری بویژه در تیرهای طبقات فوقانی می باشد.

حامی بازدید : 32 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

 

عنوان پاورپوینت : تست های مخرب و غیر مخرب

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : آزمون‌های غیرمخرب به مجموعه‌ای از روش‌های ارزیابی و تعیین خواص دستگاه‌ها و قطعات ساخته شده گفته می‌شود که هیچ‌گونه آسیب یا تغییری در سامانه ایجاد نکنند. در بسیاری از برنامه های تدوین شده توسط سازنده جهت کنترل کیفیت محصولات،از آزمون چشمی به عنوان اولین تست و یا در بعضی موارد به عنوان تنها متد ارزیابی بازرسی ،استفاده می شود.اگر آزمون چشمی بطور مناسب اعمال شود،ابزار ارزشمندی می تواند واقع گردد. بعلاوه یافتن محل عیوب سطحی، بازرسی چشمی می تواند بعنوان تکنیک فوق العاده کنترل پروسه برای کمک در شناسایی مسائل و مشکلات مابعد ساخت بکار گرفته شود. آزمون چشمی روشی برای شناسایی نواقص و معایب سطحی می باشد.نتیجتا هر برنامه کنترل کیفیت که شامل بازرسی چشمی می باشد،باید محتوی یک سری آزمایشات متوالی انجام شده در طول تمام مراحل کاری در ساخت باشد.بدین گونه بازرسی چشمی سطوح معیوب که در مراحل ساخت اتفاق می افتد،میسر میشود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز این وب نوشت با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی قوی تمامی احتیاجات شما دانشجویان و دانش اندوزان عزیز رو در همه ی رشته های تحضیلی برآورده خواهد نمود امید است با همکاری شما دوستان عزیز به بار علمی خودمان افزوده و در این مسیر بقیه دوستان رو در این راه یاری دهیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 2,613